Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Դաստիարակներից մեկը 8:45 լինում է խմբասենյակում: Մուտքի մոտ տեղադրված են ախտահանիչ հեղուկներ ձեռքերի համար (ալկոգել)։ Դաստիարակներից մեկը դիմավորում է սաներին, բուժքույրը ջերմաչափում և տվյալները լրացնում ջերմաչափման էլ.մատյանում: Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09։30: Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է նրանց ուսումնական գործունեությունը: Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում: Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են թափթփված աղբը, հետևում են բույսերի աճին:
- 9:30-10:00-Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղբաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, իրական ազատությունը զգա՛…:
- 10:30—Նախաճաշ
- 11:00-12:00— Գարնանային պարտեզ` ամենօրյա զբոսանք մաքուր օդում 30 րոպե, օրվա գործունեություն
- 12:30—Ճաշ
- 13:00-15:00- Քուն (Աստղափայլ օրորներ):
- 15:30 Հետճաշիկ:
- 16:00— 16:45— Զբոսանա մաքուր օդում, ազատ գործունեություն, տուն ճանապարհում:
Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:
Բնագիտական գործունեություն՝
Ուսումնասիրում ենք բանջարեղենները՝ տեսքը, համը, կորիզները, տերևները, սերմ ենք ցանում, խնամում ենք մեր թաղարները, կատարում հետաքրքիր բնագիտական փորձեր`
Տեխնոլոգիա`
- Կպատրաստենք գիփսե թաղարներ
- Կպատրաստենք տոնական բացիկներ
Խոհանոցային գործունեություն՝
Կպատրաստենք համեղ կեքսիկներ
Այլընտրանքային նկարչություն՝
- Ալրանկարչություն
- Ցորենանկարչություն
Ճվիկներ`…«Հարի, հարի խնոցի», «Մատնախաղ», « Ճվիկ-ճվիկ»
Ազգային խաղիկներ`…թաշկինակ, մուկն ու կատուն, զիլինա, գոմշակռիվ, աքլորակռիվ
Մարզական խաղեր՝ գլուխկոնծիների շքերթ, բարձր թռիչքներ, ինքնագլորներ,
Մարտ ամսվա հեքիաթներ, բանաստեղծություններ` Ջանի Ռոդարի «Շոկոլադե ճանապարհը», Մարտ, Սագիկ, Հուռին գնաց բանջարի
Ամսվա երգեր՝
Երգեր և պարերգեր՝
- Կարկաչա
- Կռունկներ
- Զարկ բոլոճիկ
- Գարուն եկավ
- Ա՜խ գարուն է գարուն է
Պարեր՝
- Կռնկավե
Մարտ ամսվա նախագծեր`
- Մարտի 1-ապրիլի 08` «Ձոն մայրիկի» ստուգատես- ցուցահանդես
- Մարտի 1-ապրիլի 10` «Ձոն մայրիկին»
- Մարտ 1-ապրիլի 26` «Աղայան+ Ռոդարի» ստուգատես:
- Մարտի 18` Տիգրան Հայրապետյանի օր
- Մարտի 25` Ծաղկազարդ-ծառզարդարը կրթական պարտեզում.
- Մարտի 31՝ Սուրբ Հարության տոն
- Մարտ-ապրիլ «Կրթական պարտեզ». բակերի գարնային խնամքի նախագծեր
- Հունվար-դեկտեմբեր՝ Ծննդյան ծես
Գործունեություններն` ըստ շաբաթների
Մարտի 1-7— Երաժշտական պարապմունք շաբաթը երկու անգամ։ Օրը գարնան գրկում։ Զբոսնում ենք այգում, խնամում շրջակա միջավայրը։ Այլընտրանքային նկարչություն։ Ռադիոնյութ շնորհավորանք մայրիկին։
Մարտի 11-15— Երաժշտական պարապմունք շաբաթը երկու անգամ։ Ձոն մայրիկին նախագծի շրջանակում, երախաների հետ կպատրաստենք անակնկալ նվերներ մայրիկների համար։ Զբոսանք մաքուր օրդում։
Մարտի 18-22—Երաժշտական պարապմունք շաբաթը երկու անգամ։ Խոհանոցային գործունեություն։ Տեխնոլոգիական աշխատանք։ Զբոսանք մաքուր օդում։
Մարտի 25-29— Երաժշտական պարապմունք շաբաթը երկու անգամ։ Մարզական խաղեր։ Բնագիտական գործունեություն։ Զբոսանք մաքուր օրդում։
Սեմինարներ
- Մարտ 1, 4, 8, 11, 15, 18, 22, 25, 29-ի պարապմունքներ. պարուսուցում (Լաերտ Գրիգորյան)
- Փետրվարի 28, մարտի 6, 13, 20, 27-ի պարապմունքներ, հոգեբանության (Արևիկ Բաբայան)